• تلفن: 66424822
  • ایمیل: info@novinazma.com
  • ساعات کاری: 08:00-17:00

میز توزین آزمایشگاهی

میز توزین

اسكلت بندي ميز از جنس پروفيل به رنگ كوره‌اي الكترو استاتيك و در سایز 80×40 می‌باشد.

رویه میز از جنس MDF با روکش دو رو فرمیکا است که در سه مرحله بوسیله پایه‌های ضد ارتعاش لرزه‌گیری می‌شود.

در داخل صفحه رویی یک سنگ گرانیتی به ابعاد 30*40 به ضخامت 8 سانتی‌متر قرار دارد.

بدنه‌ای از جنسMDF با روکش فرمیکا و زیرسازی میز توزین آزمایشگاه از جنس واشرهای ضد ارتعاش می‌باشد.

این میز در ابعاد 80*80 و ارتفاع متغیر 75 تا 90 سانتی‌متر به تقاضای مشتری در شرکت تهران تجهیز نوین آزما ساخته می‌شود.

میز توزین آزمایشگاهی نوعی سکوبندی می‌باشد که برای قرار گرفتن ترازوی حساس آزمایشگاهی طراحی شده است. ما مفتخریم که خود را در زمره بهترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی ، سکوبندی آزمایشگاه، دستگاه های آزمایشگاهی و مواد شیمیایی بدانیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان تهران تجهیز نوین آزما تماس حاصل فرمایید .

بررسی بیشتر میز توزین آزمایشگاهی

کار کردن در آزمایشگاه‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است. هر آزمایشگاهی به یک میز توزین برای قرار گرفتن ترازو روی آن نیاز دارد، تا بتواند هر عاملی که باعث لرزش در حین کار می‌شود را مهار کند. پیشنهاد ما به شما استفاده ازمیز توزین آزمایشگاه است که می‌توانید با دقت هرچه بیشتر و به راحتی، ریزترین مقایسات و اندازه‌گیری را انجام دهید. عدم لرزش و نیز حرکت هوا در اطراف ترازو دقت و عملکرد درست این دستگاه را تضمین می‌کند. عاملی که باعث جلوگیری از لرزش میز در عوامل خارجی می‌شود استفاده از بتن در ساختار این میز می‌باشد، که سبب ثبات و پایداری هرچه بیشتر ترازوی روی میز می‌شود. میز توزین را باید در محلی قرار داد که فاصله مناسبی از در و پنجره‌های آزمایشگاهی را داشته باشد، تا عملکرد ترازو تحت تاثیر جریان هوا قرار نگیرد.

در این محصول یک سنگ گرانیتی در وسط رویه تعبیه شده است که دارای تعدای پیچ رگلاژ و لاستیک ضربه گیر است که موجب کنترل ارتعاش می‌شود .شما می‌توانید با تنظیم پیچ‌ها سطح تراز دقیقی را به وجود آورید. برای دقت بیشتر گاهی این میز را درون محفظه شیشه‌ای قرار می‌دهند که حتی فشار هوا روی مقیاس تاثیر مخربی نگذارد. این محصول به راحتی قابل جا‌به‌جایی می‌باشد. معمولا دارای پریز برق برای ترازوهای برقی و یا پریز شبکه برای اتصال به سرور داخلی می‌باشد؛ همچنین در آزمایشگاه‌های شیمی، میکروبی، فیزیک، ژنتیک، آموزشی و صنعتی کاربرد دارد.

Call Now Button